פרק 150 – הגיע הזמן לדבר על קוביות

(הורדת הפרק)

2:00 גלגולים ארוכים יוצרים יותר מתח

3:00 נוחות קריאה

5:50 טווח התוצאה

שימוש במחסרים ותוספים
תג פאת'פיינדר

פתרונות
מבוכים ודרקונים 5, הצגנו אותה בשני פרקים (ואת ערכת ההתחלה גם)
צבאות אלמוניים

17:30 קוביות עם ערך מספרי שלילי

19:30 קוביות שהן טבלאות
מחוללים אקראיים מומלצים: Chaotic Shiny, Seventh Sanctum
מחולל כשלים אקראי (ובתכל'ס רשמי) של פאת'פיינדר

22:00 הקוביות של Edge of the Empire
מהוות דוגמה לשימוש בכמה החלטות עיצוב שדיברנו עליהן עד כה.

24:55 One Roll Engine
Wild Talents ושאר משחקי ORE.
משחק הלוח של WOW.

27:15 קוביות בגדלים בלתי רגילים
Dungeon Crawl Classics

29:40 להחליף קוביות ולשנות את הסתברות התוצאות
תג העידן ה-13, פרק עם סקירת השיטה.

31:55 להחליף קוביות בנזק סטטי

34:30 קובית ההסלמה
קוביה שמשתמשים בה כעזר פיזי, פשוט בגלל שכבר יש קוביות בשולחן.

36:25 קלפים לעומת קוביות
סקירת משחק ההרפתקה בקלפים של פאת'פיינדר.

40:30 סיכום

41:00 חדשות ועדכונים
הגמדים חופרים בביגור, אירוע הפייסבוק
עד ארבעה שחקנים – הפודקאסט באנגלית

היי! מימון ההמון של קוסמים קטנים, משחק התפקידים להורים וילדים, עובר בימים אלו את ה-25,000 ש"ח!
אם אתם מעוניינים במשחק פשוט, אלגנטי ונעים שאפשר לשחק עם כל המשפחה, או מכירים הורה שישמח להכניס את ילדיו לעולם משחקי התפקידים, אנא שקלו להשקיע ו\או להפיץ הלאה את הקישור, כדי שעוד אנשים יכירו. תודה!

Bookmark the permalink.
  • איתמר

    אמנם נגעתם בזה קלות בפרק, אבל הפריע לי שלא דיברתם ממש על ההשפעות המכניות של שימוש במכניקות קוביות שונות.
    מה ההבדל בין משחק עם התפלגות אחידה (מו"ד) לעומת התפלגות נורמלית (גרפס, עולם המבוך). איך משפיעות קוביות מתפוצצות (עולמות פרא) או מה היתרונות של איסוף הצלחות (עולם האפלה, ORE).

    וכמובן, על משחקים ללא אקראיות, או אקראיות שמגיעה ממכניזמים אחרים (קלפים, שליפת אריחים, מגדל ג'נגה).

    • Eran Aviram

      נקודות מצוינות, באמת ברח לנו.

  • שלחו לנו מיילים לכתובת gamadim ב-roleplay.co.il
    אנחנו קוראים כל מייל, לחלקם אנחנו עונים ישירות, ואחרים אנחנו מקריאים בשידור.