להשאיר מקום לשחקנים אחרים (פרק 174)

(הורדת הפרק)

כן, אני יודע שאמרתי "על כתפי שחקנים" בהתחלה, לא עלינו על זה.

מדריך 11 עצות לכל שחקן.

1:00 עפר מתוקי

שלומות לגמדים העמלים בהיכלות, ושמנעימים את זמני בזמן פעילויות ספורטיביות!

הפעם בפי שאלה שרלוונטית ביותר לשחקנים. אתם ממליצים לשחקנים כמעט בכל הזדמנות למצוא את הדרך לשלב את הדמות שלהם בסיטואציה, לא להשאיר את הדמויות אדישות אלא לגרום להן להגיב למה שקורה ולפעול בעצמן. אני מאוד תומך ברעיון, אך נשאלת השאלה איך אני, כשחקן, מוודא שאני לא לוקח את זה רחוק מדי?

השאלה רלוונטית במיוחד כשמדובר במשהו יזום שקורה בזמן ביניים – משחק דמות שקורה בהפסקות בין קטעי האקשן. בראנט דה-גארס, דמות הפלאדין שלי מחרון הצדיקים, יכול לבלות שעות בלנסות ולהמיר את הבוגד שתפסנו חזרה אל הטוב, ולהסביר לו בפרטי פרטים כמה סארנריי היא אלה רחומה ואם רק יעשה מאמץ כנה, היא תקבל אותו אל חיקה; אך ברור לי שלשאר השחקנים זה לא יהיה כיף במיוחד אחרי כמה דקות, ועל כן אני משתדל לצמצם. נשאלת השאלה, אם כך, כיצד ניתן למקסם את משחק הדמות בלא לעלות לשאר הקבוצה על העצבים?

אשמח לשמוע את מחשבותיכם בנושא, כמו גם את דעתכם על הרעיון הבא – להודיע לשאר השחקנים שאני מתכוון להעלות את הנושא בכל הזדמנות, אך שלכל אחד אחר בקבוצה יש את זכות הוטו – אם למישהו לא בא לשמוע על זה באותו רגע, שיגיד לי ופשוט אסכם ב10-15 שניות את מה שבראנט עושה, מבלי להכנס לפרטים.

בתודה מראש וברכת "יהא ההר יציב מעל ראשכם!",
עפר מתוקי.

חרון הצדיקים
סרנריי
מדריך תיאום ציפיות.

4:10 איך לשלב את הדמות במתרחש
לתאר איך הדמות שלך מגיבה למשהו, גם אם היא לא ממש מבצעת פעולה. זה יכול להיות פשוט כמו "אתם מבחינים במבט של גועל על פניו של בסטר". וזהו, הוספת אלמנט מאוד מעניין למשחק ששחקנים אחרים יכולים לבחור לקדם ("יש לך בעיה עם העסקה שלי בסטר?") או להתעלם.

7:30 לשמור שלא להמאיס
אחרי זמן מסוים לעבור למכאניקה, או ליצור מכאניקה.
לשאול ישירות, "נראה לי שאני הולך לנסות להציל את נשמתו של רולף הרוצח, בא לכם להצטרך לדיון?"
לשאול אחרי האירוע "תשמעו, אני מרגיש שקצת גנבתי פוקוס בסצנה עם רולף הרוצח אבל ממש נהניתי, אתם הרגשתם שזה היה מוגזם? או שזה היה סבבה?" אתה לומד להכיר את הקבוצה שלך וממה הם נהנים.
אופלאודינג, "בואו נעביר את זה במיילים".
לדאוג שהדמות שלך תעבור קשת דרמטית דינמית, שלכל השחקנים יהיה עניין בצפייה בה בפעולה.

14:15 מה באמת חשוב לך בסצנה?
האם זה המשחק של הסצנה? האם זה תחושת ההצלחה? האם זה העימות מול שאר הדמויות הקבוצה?

22:40 לערב דמויות אחרות
נסה להכניס עוד דמויות לתוך השיחה. "קח לדוגמה את האסקר. האסקר, בוא הנה! האסקר נשוי כבר הרבה שנים באומללות איומה. אתה לא רוצה לגמור כמוהו נכון? ספר לו האסקר." ככה עירבת עוד שחקן בסצנה וכבר היא יותר מעניית כי אתה מאפשר לעוד שחקן להעמיק את הדמות שלו.

27:00 סיכום
YMMV

27:40 חדשות ועדכונים
בלי לעצום עין, עכשיו בחנות גיבורים, זמין עדיין גם בדרייבת'רו.
מדריך לשימוש בקוביות בהאנגאוט.
ההרצאה של אורי, "עולם, דמויות ועלילה ב-45 דקות"
קאסל פורג'ד 2, רכישת כרטיס דרך מימונה.
הקיקסטרטר של עיר בערפל, עבר את היעד וממשיך בעוז.

Bookmark the permalink.
  • שלחו לנו מיילים לכתובת gamadim ב-roleplay.co.il
    אנחנו קוראים כל מייל, לחלקם אנחנו עונים ישירות, ואחרים אנחנו מקריאים בשידור.