מלחימים מכאניקה (פרק 192)

(הורדת הפרק)

2:05 סגנון השממות המערביות
הסבר, מהבלוג של הבחור של מיקרוסקופ.

7:50 הבעיה של ערן
רוצה לאפשר לשחקנים שנהנים מגילום דמות להתקדם בקצב דומה לשחקנים שנהנים מגילוי העולם.

27:50 הבעיה של אורי
רוצה לעודד את השחקנים לפעול יותר, ולהתעכב פחות על התייעצויות ותכנונים.

35:55 חדשות ועדכונים
נפתחה ההרשמה למנחים לכנס דרקוניקון

Bookmark the permalink.
  • עולם המבוך:
    רק מי שהקשר רשום אצלו מקבל נק"ן כאשר הקשר נפתר.
    אבל כתיבת הקשר ופתירת הקשר דורשת את הסכמת שני השחקנים.
    במערכת הואנור החדשה שלי אני עובר מקשרים לדגלים.
    http://walkingmind.evilhat.com/2015/09/07/from-bonds-to-flags/

  • Roi Halily

    לגבי הסוגיה של אורי – בred markets שאל קיומו התוודעתי דרך פרק של one-shot ישנה מכניקה של הצדקה בדיעבד בשלב המשא ומתן שבו השחקנים מתחילים מלפגוש את איש הקשר שמציע להם את הג'וב וכשצצה הזדמנות לנצל את היכולות שלהם קופצים לרגע לפלאשבק בו משחקים סצינה קצרה ומגלגלים גלגול כדי לקבל בונוס או מינוס להמשך הסצנה 'בהווה'
    זה לא מתרגם אחד לאחד למצב שאורי מחפש אבל אפשר לעשות משהו דומה->השחקנים לא צריכים /יכולים להתייעץ מראש עם אנשי הקשר שלהם אלא נזרקים לתוך האקשן וכל פעם שיש נקודה שבה הכנה מוקדמת מול איש קשר היתה נותנת יתרון ניתן לשחק סצנה קצרה וגלגול אחד ולפי זה לאפשר להם להשפיע על העולם או לקבל יתרון אחר בסצנה שמתרחשת בהווה
    כדאי להגביל את היכולת לנניח פעם אחת לשחקן בסשן כדי שלא תגיעו למצב שאתם בעיקר משחקים פלאשבקים אבל נראה לי שזה יגרור משחק יותר אקטיבי ועדיין ישמר הזדמנות להנות מאינטראקציה עם שלל הnpc-ים שהשחקנים אוהבים

  • שלחו לנו מיילים לכתובת gamadim ב-roleplay.co.il
    אנחנו קוראים כל מייל, לחלקם אנחנו עונים ישירות, ואחרים אנחנו מקריאים בשידור.