מעברי סצינות (פרק 191)

מהי, בעצם, סצינה, ולמה כל כך חשוב לדעת לסיים אותה? איזה סוגי מעבר קיימים, ואיך משתמשים במשפט מעבר? מה היחס בין סיום מפגש לסיום סצינות? ומה לגבי חתיכות מגניבות? המשך

הקלטה משולחן "כותבים עם…" על יצירת מערכות, ביגור 17 (בונוס 19)

יצירת מערכות והתחלת משחקים – דיון בשולחן פתוח במהלך כנס ביגור 17, עם הצעות, פתרונות, וכיווני פעולה מעשיים. המשך

הגמדים חופרים בביגור 2017 (פרק 190)

כל שלושת הגמדים מתכנסים במקום אחד, עוזרים לשחקנים לדבר בגוף ראשון ולמנחים להתמודד עם דמויות שלא יכולות למות, ועושים את חישול המערכה המחריד ביותר עד כה. המשך

לשכנע שחקנים לנסות דברים חדשים (פרק 189)

הרבה שחקנים אוהבים להישאר עם הסביבה הנוחה והמוכרת שלהם. איך בכל זאת אפשר לשכנע אותם להתנסות בחוויות, שיטות ובעולמות אחרים? המשך

קרבות בתלת-מימד (פרק 188)

קרבות בחלל תלת מימדי דורשים הרבה הכנה מראש. על שימוש במרחקים אבסטרקטיים, תלת-מימד על בסיס קומות, שימוש ברצועות גובה, שמירה על שדה קרב דינמי, ואיך להמנע מבעיות נפוצות. המשך

גלגלו יוזמה! (פרק 187)

מספיק להגיד "גלגלו יוזמה", וכולם יודעים שהאקשן התחיל. המעבר ליוזמה גורם לשינוי במצב המשחק – אז איך עושים יוזמה בשיטות שונות, ואיך זה משפיע על המשחק? המשך

המאוים, The Uncanny (פרק 186)

"המאוים" הוא תחושת אי-הנוחות הנובעת מהמתח שבין המוכר ללא מוכר, אחד מהעקרונות הבסיסיים ביותר של ז'אנר האימה והמתח. איך משתמשים בו משחק תפקידים? המשך

  • שלחו לנו מיילים לכתובת gamadim ב-roleplay.co.il
    אנחנו קוראים כל מייל, לחלקם אנחנו עונים ישירות, ואחרים אנחנו מקריאים בשידור.