פרק 98 – יצירת ושימור אווירה במערכה, חלק א'

(לחצו להורדת הפרק)

איך הופכים רעיון כללי ל-"אווירה", לסדרת פעולות וסיפורים בעולם המשחק, ואיך משלבים בזה את השחקנים?
בפרק זה משתתף ג'וני עומר, שגם בחר את הנושא, כתמורה מקמפיין מימון ההמון, והוא מתנהל יותר כשיחה פתוחה מאשר כסדרת נושאים מסודרת.

פתיחה
פרק 54, ליצור עולם מערכה עם טוויסט
קמפיין המימון של על כתפי גמדים

2:35 העברת האווירה 
דבר ראשון, מהי בעצם האווירה? היסגר עליה, כתוב כמה משפטים עקרוניים שמייצגים אותה, מה היא אומרת עבורך. כמו האג'נדה בעולם המבוך, אגב.
מירוצללים (לרכישה ב-PDF באנגלית, ההתחלה המהירה בעברית)
כדי ליישם את האווירה במשחק, חזור לפירוט של "מה יוצר את האווירה", והמצא לכל אלמנט שכתבת סיפור בעולם.

9:30 דרכים לשלב את הדמויות בסיפור
דב"ש פשוט אומר להם את המצב.
דברים לא קורים בפעם הראשונה, וזה ברור מאליו לדב"שים.
הד"שים נכנסות באמצע ההתרחשות.
וורהאמר פנטזי, והנה דוגמה לקטע ההתחלה מהרפתקה שנופלת עליך.

18:30 נקודות אווירה
מקומות בהם אפשר להכניס את האווירה באמצעות הדברים אותם אומרות דב"שים, או התגובות שלהן למתרחש.

25:23 התוכנית הגדולה יותר
לא יודע ולא איכפת לי, מספיק לתת תחושה שיש תוכנית כזו.
קווים מצטלבים
העידן ה-13, לרכישה ב-PDF
החזיתות של ואנור הן אחלה. הנה דוגמה לכמה.

37:20 חדשות ועדכונים
מדריך חדש! עצות להרצה ברול20
העמותה למשחקי תפקידים בישראל
בלי לעצום עין
כוכבים אין ספור באנגלית
עד ארבעה שחקנים! וגם באנגלית.
הסקירה שכתבתי על PACG
הסקר של אורי, אנא מלאו!

כתובתנו למשלוח מיילים: gamadim@roleplay.co.il. שלחו לנו תגובות לדברים שאמרנו, שאלות לגבי דברים שקרו במשחקכם, או הצעות לנושאים שמעניינים אתכם.

Bookmark the permalink.
  • שלחו לנו מיילים לכתובת show ב-dwarves.org.il - אנחנו קוראים כל מייל, ולכולם אנחנו עונים!