להניע את העלילה במשחק מסתורין (פרק 168)

עידן אריאב שולח מייל מפורט, ושואל: איך כדאי להתגלגל קדימה? ההבדל בין בנק שמועות, בנק מקומות וחקירות מוסדרות; בניית מסתורין במשותף; לא כל משחק מסתורין דורש שהנבל יהיה מסתורי; איך שומרים שתמיד יהיה עוד מסתורין; וחדשות על המרתון המתקרב שלנו. המשך

עיר בערפל (פרק 167)

עיר בערפל הוא משחק תפקידים על אנשים מן השורה שניחנו בכוחות-על, בעיר מודרנית אפופת מסתורין (וערפל). ערכת ההתחלה זמינה כעת בחינם, ואנחנו משוחחים עם היוצר, עמית משה, על המאבק בין התמות של הדמות שלך, האופן היחודי בו השיטה מציגה כוחות-על, ואיך הדרך לדרמה רצופה החלטות קשות. המשך

פרק 166 – פרק הספיישל

מגוון הצעות למפגשים מיוחדים, כדי לשבור את השגרה במערכה שלכם: זרקור על דמות, לשחק את הרעים, לשחק במקום אחר, לשלב לארפ, משחק בעולם מקביל, פלאשבק לילדות, סופשבוע של משחק, פרק המחזמר, פרק הסיפון התחתון ומפגש ה-1 באפריל. המשך

פרק 165 – איך להריץ הרפתקה מוכנה

אוסף עצות וטיפים שמטרתם לעזור לכל מנחה להריץ הרפתקה מוכנה: איך לחבר אותה לשאר המערכה, החשיבות של סימון דגשים ומעקב שינויים, ואיך בכלל לבחור הרפתקה מוכנה. המשך

פרק 163 – קשיים בתקשורת עם דב"שים

דרכים להקשות על השיחה, והסיבות לעשות זאת: ניואנסים, פערים בלתי ניתנים לגישור, דיבור באלגוריות, שימוש בהודעות, קשיים בתווך, והבדלים קיצוניים בתפיסות עולם. המשך

פרק 162 – ליצור את ואנור

אורי מושיב את אביב מנוח לשיחה, עם רטרוספקטיבה על ואנור: למה בכלל לתרגם, איזה תוכן להוסיף, איך לקבל פידבק ומאיזה להתעלם, יצירת צוות עבודה, איך להפיץ, שקיפות – למה וכמה, המספרים שמאחורי הקלעים, ועל כוחה של המשכיות. המשך

פרק 161 – אוצר ודרכי תגמול

תגמול נרטיבי לעומת מכאני, חד-פעמי לעומת קבוע; שיטות ללא אוצר – ואיך לתת בהן אוצר; אוצר אישי וסוגיו; ואיך ומתי לתגמל שחקנים. המשך

  • שלחו לנו מיילים לכתובת gamadim ב-roleplay.co.il
    אנחנו קוראים כל מייל, לחלקם אנחנו עונים ישירות, ואחרים אנחנו מקריאים בשידור.