מפלצות ייחודיות ומיוחדות (פרק 193)
על שלושת הסוגים של יחודיות, הבדלה מהותית לעומת קוסמטית, ואיך ליצור מפלצת יחודית בשלושה וחצי שלבים. המשך
הפרקים של הפודקאסט, כולל פרקי בונוס.
על שלושת הסוגים של יחודיות, הבדלה מהותית לעומת קוסמטית, ואיך ליצור מפלצת יחודית בשלושה וחצי שלבים. המשך
כשלגמדים יש בעיות במשחק, הם יושבים למצוא פתרונות מכאניים שיעודדו את מה שהם רוצים לראות במשחקים שלהם. המשך
הקלטה של הרפתקת היכרות עם Conan: Adventures in an Age Undreamed Of! המשך
מהי, בעצם, סצינה, ולמה כל כך חשוב לדעת לסיים אותה? איזה סוגי מעבר קיימים, ואיך משתמשים במשפט מעבר? מה היחס בין סיום מפגש לסיום סצינות? ומה לגבי חתיכות מגניבות? המשך
יצירת מערכות והתחלת משחקים – דיון בשולחן פתוח במהלך כנס ביגור 17, עם הצעות, פתרונות, וכיווני פעולה מעשיים. המשך
כל שלושת הגמדים מתכנסים במקום אחד, עוזרים לשחקנים לדבר בגוף ראשון ולמנחים להתמודד עם דמויות שלא יכולות למות, ועושים את חישול המערכה המחריד ביותר עד כה. המשך
כמנהגנו לפני כל כנס גדול, אנחנו עוברים על הקדימונים שמצאו חן בעינינו במיוחד, וממליצים – כדי לעזור לכם לבחור מה לשחק. המשך
הרבה שחקנים אוהבים להישאר עם הסביבה הנוחה והמוכרת שלהם. איך בכל זאת אפשר לשכנע אותם להתנסות בחוויות, שיטות ובעולמות אחרים? המשך
קרבות בחלל תלת מימדי דורשים הרבה הכנה מראש. על שימוש במרחקים אבסטרקטיים, תלת-מימד על בסיס קומות, שימוש ברצועות גובה, שמירה על שדה קרב דינמי, ואיך להמנע מבעיות נפוצות. המשך
מספיק להגיד "גלגלו יוזמה", וכולם יודעים שהאקשן התחיל. המעבר ליוזמה גורם לשינוי במצב המשחק – אז איך עושים יוזמה בשיטות שונות, ואיך זה משפיע על המשחק? המשך