המאוים, The Uncanny (פרק 186)
"המאוים" הוא תחושת אי-הנוחות הנובעת מהמתח שבין המוכר ללא מוכר, אחד מהעקרונות הבסיסיים ביותר של ז'אנר האימה והמתח. איך משתמשים בו משחק תפקידים? המשך
הפרקים של הפודקאסט, כולל פרקי בונוס.
"המאוים" הוא תחושת אי-הנוחות הנובעת מהמתח שבין המוכר ללא מוכר, אחד מהעקרונות הבסיסיים ביותר של ז'אנר האימה והמתח. איך משתמשים בו משחק תפקידים? המשך
אורי מושיב את ג'ון ווט, מפתח משחקים ומפיק קוביות, לשיחה על שיטות בית, משחקי לוח, וקרבות בוס של קיקסטרטרים. המשך
איך להתייחס לשפות בעולם המשחק שלכם? על השימוש בשפה כאתגר, כבסיס להעשרת הרקע, או בשביל האימרסיה; איך לבנות שפה שימושית בכמה צעדים פשוטים; למה כל האלפים מדברים אלפית; ואיפה העברית עומדת בכל זה. המשך
המרת הרפתקאות בין שיטות, והשאלות שחשוב לשאול: מה החוויה שכל סצינה מנסה להעביר? מהו המיקום היחסי של הסצינות בהרפתקה? מה כל שיטה מנסה להשיג בהתקלות? ואיך עושים את זה במינימום מאמץ? המשך
במשחקי תפקידים חיים (LARP) רבים יש אלמנטים של לחימה – אבל איך בעצם עושים את זה? נטע שרמייסטר מדברת על החשיבות של תיאטרליות ובטיחות, מה קורה כשמתים, על ההבדל בין דו-קרב לשדה קרב של 500 איש, היחס לנשים בתחום, והלארפ הישראלי הגדול הבא: קאסל פורג'ד 2. המשך
לפעמים פשוט נמאס לך מהדמות. למה זה קורה, ואיך מונעים את זה? איך משנים את הדמות, או מכניסים דמות חדשה לגמרי לסיפור? על בסיס רעיון ופיתוח של עודד דויטש הבלתי נלאה. המשך
לערן יש משחק חדש! Venture Forth הוא משחק בהשראת השנה השקטה, בו משחקים את כל המערכה בשעתיים וחצי.
המשך
לפעמים המערכה צריכה לצאת להפסקה ארוכה – איך מתארגנים לקראת החזרה, מה עושים בינתיים, ולמה חשוב לסיים בבאנג? המשך
האם אפשר לשחק שוב באותה הרפתקה\מערכה? למה זה טוב? איפה זה פחות מתאים? איך לעשות את זה מוצלח ו\או מתי עדיף להמנע? המשך
איזה משחק להריץ לשני שחקנים שאוהבים דברים הפוכים; לנהל קרב מעניין מול עדר של יצורים; לתת השפעה למוניטין של החבורה; ואיך לעודד את השחקנים להשתמש בסביבה בתיאורים. המשך