חישול מערכה – Skies of Loot, שלל שחקים (פרק 176)
בחישול מערכה אנחנו לוקחים שלושה אלמנטים ויוצרים מהם משחק שכולל רקע, דמויות, הרפתקאות ושיטה. המשך
הפרקים של הפודקאסט, כולל פרקי בונוס.
בחישול מערכה אנחנו לוקחים שלושה אלמנטים ויוצרים מהם משחק שכולל רקע, דמויות, הרפתקאות ושיטה. המשך
עומר רביב שואל על הטקסטים להקראה שניתנים בהרפתקאות מוכנות: איך להמנע מלתת נאום ארוך ומפרך? אנחנו ממשיכים לסוגים של אקספוזיציות ואיך להעביר אותן, דרכי העברת מידע, ואיך בכלל להתייחס למידע שמיועד להגיע לידי השחקנים. המשך
איך לשלב את הדמות במתרחש, לשמור שלא להמאיס, לברר מה בעצם חשוב לך בסצינה, ואיך לערב דמויות אחרות במשחק הדמות שלך. המשך
אורי ליפשיץ ואורטל טל מדברים עם הקהל באייקון 2016, ושואלים אותם על החוויות המשחקיות הזכורות עליהם. המשך
נגמרה המערכה – בואו נדבר על מה שעברנו. כל חבורה עושה את זה אחרת, אבל כל עוד שומרים על כמה כללי זהירות, זו הזדמנות מצוינת ללמוד ולהשתפר. המשך
מהם סוגי האחראיות שיש למארגנים, למנחים, לשחקנים ואפילו לצופים באירועי משחקים, וספציפית בהסתכלות על הצגת שחקנים חדשים לכנס, למועדון, או אפילו פשוט לתחביב. המשך
החל בשילוש הקדוש של אורי, וכל בשיטה העצלנית של ערן, כל הדרכים הקלות והמיידיות ליצירת דב"ש מעניין תוך כדי המשחק. המשך
עדכונים, הרהורים ומחשבות על המשחקים שאנחנו מריצים כרגע. המשך
עידן אריאב שולח מייל מפורט, ושואל: איך כדאי להתגלגל קדימה? ההבדל בין בנק שמועות, בנק מקומות וחקירות מוסדרות; בניית מסתורין במשותף; לא כל משחק מסתורין דורש שהנבל יהיה מסתורי; איך שומרים שתמיד יהיה עוד מסתורין; וחדשות על המרתון המתקרב שלנו. המשך
עיר בערפל הוא משחק תפקידים על אנשים מן השורה שניחנו בכוחות-על, בעיר מודרנית אפופת מסתורין (וערפל). ערכת ההתחלה זמינה כעת בחינם, ואנחנו משוחחים עם היוצר, עמית משה, על המאבק בין התמות של הדמות שלך, האופן היחודי בו השיטה מציגה כוחות-על, ואיך הדרך לדרמה רצופה החלטות קשות. המשך