פרק 146 – דברים שלמדתי מ-XCOM

מה ש-XCOM עושה הוא עושה היטב, ויש הרבה מה ללמוד ממנו עבור משחקים שיש בהם אלמנט של ניהול. בחלקו השני של הפרק ערן מנסה לבנות מערכת כזו, לקראת משחק XCOM שולחני שהוא יוצר. המשך

פרק 145 – מוניומנטים ונקודות ציון

למה חייזרים תמיד מפוצצים דווקא את הבית הלבן ואת מגדל אייפל? ואיך להשתמש בנקודות ציון (דברים בולטים בשטח) ובמוניומנטים (מצבות לזכרו של אירוע או אדם) כדי לתת לעיר אופי, אוירה, ורבדים היסטוריים. המשך

פרק 144 – מניעים של שחקנים

למה באת לשחק? לכאורה זו שאלה פשוטה, אך אם ננסה להבין את המניעים שלנו כשחקנים, איך הם משתלבים ואיך הם מתנגשים, נוכל להנות יותר מהמשחק. המשך

פרק 143 – מיניאטורות, מפות ועזרים

על היתרונות והחסרונות שבשימוש במיניאטורות ומפות, על כמות הכסף והזמן שכדאי להשקיע בהן, חלופות אפשרויות ופתרונות לבעיות נפוצות, עזרים פיזיים נוספים, ולמה כדאי שיהיו כולם בארגז הכלים של המנחה. עם עמרי באס. המשך

פרק 142 – עצות ליוצרי תוכן

אנחנו מארחים את עומר גולן יואל, שכותב מוצרים למספר משחקי תפקידים, לאור העצות שנתן: כתיבה היא עבודה, לכתוב כל יום, לקרוא כמה שיותר משחקי תפקידים שונים ומשונים, תמיד כדאי לשתף פעולה, ואל תשכחו לשחק בעצמכם. המשך

פרק 141 – מערכות יחסים מעניינות

הצעת הגשה למערכות יחסים מסוגים שונים: מרות פורמלית לעומת מעשית, ומחויבות רוחבית, למעלה או למטה; על נקודות המתח בהן נקודות יחסים משתנות; ומלא חדשות ועדכונים. המשך

  • שלחו לנו מיילים לכתובת show ב-dwarves.org.il - אנחנו קוראים כל מייל, ולכולם אנחנו עונים!